Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Isnin, 2 Mei 2011

Bukan anak emas


SELEPAS muzikal Gamat, nama Misha dan CTRA Production bagaikan cukup sinonim. Satu demi satu tawaran diterimanya dari syarikat produksi yang sama, namun Misha menafikan dia anak emas Siti Rohayah.

Biarpun tidak dijanjikan bayaran yang lumayan, seperti Sarimah, Misha juga tidak mengharapkan semua itu.

Kata Misha, jika hati tidak ikhlas, jangan melangkah ke dunia teater kerana pentas teater bukan medan untuk membuat duit, sebaliknya ia menjadi tempat untuk menggali ilmu dalam bidang lakonan.

“Saya akan terus berlakon dan berlakon, saya tidak kisah mengenai soal bayaran. Bagi saya, pelakon teater lebih jujur kerana apabila terjun dalam bidang ini, kami perlu korbankan segala-galanya. Ini disebabkan kebanyakan waktu dihabiskan untuk sesi latihan menyebabkan kami tidak boleh menerima tawaran lain dalam satu masa.

“Walaupun pernah melalui pengalaman yang kurang menggembirakan tetapi saya tidak akan sesekali serik. Saya anggap apa saja pengalaman pahit yang pernah saya lalui sebagai satu proses pembelajaran,” kata Misha yang juga akan memegang watak anak saudara untuk naskah Nyonya nukilan Wisran Hadi.

Gadis kelahiran Kota Bharu, Kelantan ini turut memberitahu, jadualnya hingga hujung tahun ini sudah pun padat terisi. Mei ini, dia akan kembali sibuk di studio untuk merakamkan lagu bagi album keempatnya. Manakala latihan untuk pementasan ini pula akan menyusul pada Jun sebelum pementasannya pada Julai nanti. Single pertamanya pula dijangka akan mula dapat didengari selepas Aidilfitri nanti.

Tiada ulasan:

Bunga-bunga Cinta versi Juara Lagu

Pulangkan versi Juara Lagu

Ku Seru versi Juara Lagu

Semoga Abadi

Halaman Cinta versi Separuh Akhir Muzik-muzik

Dedebu Cinta versi Separuh Akhir Muzik-muzik

Sembunyi versi Pencalonan Muzik-muzik

Jawapanmu versi Pencalonan Muzik-muzik

Cinta Adam dan Hawa versi Anugerah Skrin