Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Jumaat, 31 Disember 2010

Misha harap tiada lagi gosip kahwin


KEMUNCULAN tahun baru 2011 esok, Misha mengharapkan ia membawa sinar baru dalam karier dan kehidupan peribadinya.

Tanpa berselindung, penyanyi Bunga-bunga Cinta ini mengakui, dia berharap langkahnya dalam seni makin kukuh.

Bahkan, dia turut menyimpan impian semoga semuanya lebih baik untuknya dalam proses ‘perubahan status diri’.

Katanya, diharapkan tiada lagi gosip liar yang menghiris hati dan perasaannya.

“Saya tetap berpegang pada janji saya takkan menyorokkan perkara baik seperti perkahwinan kepada peminat. Saya sedia berkongsi detik indah itu bersama mereka apabila ‘seru’ itu sudah tiba.

“Jadi, kita sama-sama menunggunya dan tak perlulah cerita tidak benar dan gosip mengenai perkahwinan saya diperkatakan lagi. Saya janji akan memberitahu kepada anda semua apabila tiba masanya.

“Sekarang, tumpuan hanya pada karier kerana diam tak diam sudah sembilan tahun saya bergelar artis. Jujurnya, saya tak pernah menyangka hingga sampai ke tahap ini seperti sekarang.

“Saya ingatkan karier seni hanya bertahan selama tiga tahun saja. Namun, sebaliknya dan saya sangat bersyukur dengan pencapaian ini. Saya harap peminat masih setia memberikan sokongan,” katanya.

Mengulas mengenai perancangan selanjutnya, Misha berkata selain berlakon teater, dia sebenarnya mengintai peluang untuk lebih serius dalam bidang pengacaraan. Pengacara program Sehati Sejiwa itu berkata, dia mahu jadi artis serba boleh.

“Saya menyimpan impian untuk menjadi orang seni serba boleh suatu hari nanti. Bagi memastikan ia menjadi kenyataan, saya harus sedia mencari peluang dan cuba sedaya upaya selagi mampu.

“Bukan mudah untuk berjaya dan saya harus rajin berusaha. Maka, untuk itu saya harus menonjolkan kepada masyarakat kemampuan diri. Saya harus membuktikannya lebih dulu sebelum raih kejayaan,” katanya.

Dijangka muncul dengan album keempat sekitar pertengahan 2011, Misha berkata dia sangat teruja kerana dapat bekerjasama dengan komposer dan penyanyi terkenal M Nasir sebagai penerbit eksekutif.

“Album ini begitu istimewa bagi diri saya kerana turut merakamkan dua single baru untuk peminat iaitu Detik Antara Waktu dan Berlalu. Malah, saya juga merakamkan semula sebuah lagu popular Alleycats,” katanya.

*HARIAN METRO

Tiada ulasan:

Bunga-bunga Cinta versi Juara Lagu

Pulangkan versi Juara Lagu

Ku Seru versi Juara Lagu

Semoga Abadi

Halaman Cinta versi Separuh Akhir Muzik-muzik

Dedebu Cinta versi Separuh Akhir Muzik-muzik

Sembunyi versi Pencalonan Muzik-muzik

Jawapanmu versi Pencalonan Muzik-muzik

Cinta Adam dan Hawa versi Anugerah Skrin