Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Ahad, 19 April 2009

LUPA DIRI DI PENTAS


Trendmark feel nyanyian yang mendalam Misha sering bertukar setiap tahun.Namun Misha ada jawapannya.

"Saya tidak merancang untuk bergaya seperti apa ketika menyanyi.Saya pernah beringat supaya tidak bergaya lebih tetapi bila begitu, nyanyian saya tidak menghiburkan. Secara automatik, bila menyanyi, seakan ada aura untuk menyanyi sambil bergaya. Semestinya saya risau jika anak saya tengok sendiri persembahan saya pasti akan berasa kelakar.

"Saya menerima banyak reaksi dari Facebook dan ada yang tidak menyukai gaya saya. Terus terang saya katakan, memandangkan artis lain tidak lebih bergaya di pentas, biarlah saya yang melakukannya. Kiranya Misha Omar ada apa yang penyanyi lain tak ada. Rasanya dari dulu setiap kali saya menyanyi, saya akan melakukan banyak gesture tubuh. Baru saya faham kenapa juri Adlin ketika menjurikan Akademi Fantasia sering menekankan supaya setiap pelajar perlu berekspresi ketika menyanyi supaya orang merasa apa yang dinyanyikan.

Tiada ulasan:

Bunga-bunga Cinta versi Juara Lagu

Pulangkan versi Juara Lagu

Ku Seru versi Juara Lagu

Semoga Abadi

Halaman Cinta versi Separuh Akhir Muzik-muzik

Dedebu Cinta versi Separuh Akhir Muzik-muzik

Sembunyi versi Pencalonan Muzik-muzik

Jawapanmu versi Pencalonan Muzik-muzik

Cinta Adam dan Hawa versi Anugerah Skrin