Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Jumaat, 17 April 2009

Sekolahkan anak pada usia 2 tahun


Misha juga turut seronok bercerita mengenai perkembangan anaknya yang kini sudah berusia 27 bulan.


"Mungkin ramai yang anggap saya ini zalim kerana sudah mendaftarkan dia ke sekolah pada usia yang begini. Tapi, apa yang cuba saya lakukan ini adalah untuk kebaikan dirinya sendiri. Memanglah pada 3 bulan pertama dia menempuh pengalaman yang susah tapi, sekarang dia sudah OK. Banyak perubahan yang dapat saya lihat.


"Dia tidak lagi terlalu manja. Dia pun sudah mula faham apa yang kita cakap padanya. Dia juga pandai mengawal diri apabila berada di hadapan orang," katanya.


Kalau hendak diikutkan, Misha memang teringin tambah seorang lagi anak angkat namun ibunya pula meminta dia memikirkan semula cadangan itu.


"Bukan sebab hendak ikut cara Angelina Jolie dan Brad Pitt. Tapi, saya memang suka dengan budak-budak. Ia memang satu tanggungjawab yang berat tapi mengajar kita erti kedewasaan. Lagipun, saya sudah bersedia untuk menjadi isteri. Cuma belum sampai seru saja untuk berkahwin," katanya terus terang.

Tiada ulasan:

Bunga-bunga Cinta versi Juara Lagu

Pulangkan versi Juara Lagu

Ku Seru versi Juara Lagu

Semoga Abadi

Halaman Cinta versi Separuh Akhir Muzik-muzik

Dedebu Cinta versi Separuh Akhir Muzik-muzik

Sembunyi versi Pencalonan Muzik-muzik

Jawapanmu versi Pencalonan Muzik-muzik

Cinta Adam dan Hawa versi Anugerah Skrin