Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Ahad, 3 Mei 2009

MISHA OMAR AKUI DIA BERCINTA




Sibuk dengan jadual seni tidak bermakna Misha tiada masa untuk menjalin hubungan dengan seseorang. Ketika ini dia sedang ‘berkawan’ dengan seseorang dan hubungan itu telah pun berlanjutan selama dua tahun.



“Sebagai seorang manusia biasa, saya juga seperti individu lain, ingin mencintai dan dicintai. Ketika ini saya sedang berkawan dengan seseorang dan jika tiada sebarang masalah mungkin hubungan kami ini akan berakhir dengan ikatan perkahwinan. Sebenarnya bukan mudah untuk saya mencari bakal suami. Ini kerana lelaki itu perlu menerima status saya yang sudah pun mempunyai seorang anak angkat. Jika dia tidak boleh menerima Adam, sukar untuk saya menerimanya dalam hidup saya juga,” terang Misha lagi.


Bercerita tentang anak kesayangannya pula, Misha nampaknya cukup teruja berkongsi cerita tentang keletah anaknya yang baru berusia 3 tahun itu. Menurut Misha kehidupannya kini tidak lagi sunyi seperti dahulu kerana sering terhibur dengan dengan keletah anaknya itu.


“Walaupun baru berusia 3 tahun, Adam sudah pun bersekolah dan sejak bersekolah ini saya lihat Adam lebih bijak membawa diri. Perlakuannya juga lebih tertib berbanding dengan kanak-kanak seusia dengannya. Mungkin ada yang tidak setuju dengan tindakan saya menghantar Adam bersekolah pada usia 19 bulan lagi, tetapi saya rasa banyak perkara positif yang telah dipelajari Adam.”

Tiada ulasan:

Bunga-bunga Cinta versi Juara Lagu

Pulangkan versi Juara Lagu

Ku Seru versi Juara Lagu

Semoga Abadi

Halaman Cinta versi Separuh Akhir Muzik-muzik

Dedebu Cinta versi Separuh Akhir Muzik-muzik

Sembunyi versi Pencalonan Muzik-muzik

Jawapanmu versi Pencalonan Muzik-muzik

Cinta Adam dan Hawa versi Anugerah Skrin